Register | Login
Attackpoint - performance and training tools for orienteering athletes

Training Log Archive: zmrz-lee

MoTuWeThFrSaSu

Sunday Oct 23, 2016 #

Plezanje 1:30:00 [3]

Greva sčekirat kako izgleda večraztežajna scena na Telendosu... Vstajanje ob 6h, ladjica ob 7.30 in v dirko za prvo navezo v smeri. Prehitiva finski in nizozemsko-angleški par in si obetava da bova prva zaplezala... Pa sta dve nemki očitno vstali še prej kot midva... Jao. Malce sta počasni, zato gre zadeva bolj na izi. Tako klepetamo z nizozemko in angležem, ful carja, da še pri 60h plezata in živita napol nomadsko življenje... Pa plezarija je tudi super. Navrtano kot v plezališču, štanti na cca 25m, če smer ne bi vijugala, bi gladko lahko vlekel dvojne raztežaje... Ob 12h na vrhu, jazb že pošteno skurjen od sonca - predvsem v glavo, ne toliko dehidriran... Na vrhu veter in bolje. Šetava po grebenu do vrha, razgledi so božanski, majkemi. Ampak sestop se pa res vleče, pa tale podrast ni ravno nežna do najinih nog... Ampak pot je vedno boljša in po 2h urah se le znajdeva na sanjski plaži na koncu sveta. Pokačeva v morje, sploh se ne morem zadržat da se ne bi naglas smejal. To je lajf! :-)

Po prihodu v civilzacijo sledi pivo, falafel, ledeni čaj, ribe in čokolada. Ne nujno v tem vrstnem redu, in v večih ponovitvah, seveda... Super trip, ampak naslendjič gremo v južne stene pozimi ali pa ko bo vetrovno/oblačno.

Treking 2:30:00 [3] 8.0 km (18:45 / km) +300m 15:47 / km

Saturday Oct 22, 2016 #

Plezanje 1:15:00 [3]

Panorama, drugič. Tokrat malo bolj desno.

Smeri:
Lothar Scie, 6b+ (primem za komplet, potem dalje vse ok. V drugo splezam.)
Gwundernase, 6c (flash, videl beto od Miha)
Uncle Ernie, 6b, (on sight)
Cyclops, 6c (on sight)
Uncle Bert, 6c+ (on sight)

Prva smer seveda za ogrevanje: 6b (v resnici 6b+) - Miha pravi da je čist super... Neogret, pričakujem šalce in občasen detajl, ki ga lahko rešim s krimpom in "postavi-noge-višje" taktiko... V resnici je detajl smeri že kar do drugega kompleta. Nič mi ni jasno, posran sem, tresem se, grdo se postavljam, navija me, zato sem še bolj paničen in začarani krog se odvije. Prav tresem se, niti zavestno dihanje ne pomaga. Vsak grif ki ni šalca je slab, vsak stop ki ni pločnik je nazanesljiv... Groza, prav ujeto se počutim. Nekje proti vrhu primem za komplet, saj sploh ne morem zbrati volje, da bi stopil na nekaj slabšega in prijel poličko... Ko spleza Miha, grem še enkrat, tokrat bolje, a še zdaleč ne dobro.

Dolga pavza, saj Miha napade sosednji 6c in študira detajl. Mi paše, da me odvije in da se umirim. Uporabim vse možne miselne trike, da se vsaj malo pomirim. Gledam okoli, skale, morje, vse je mirno, jaz sem tukaj zgolj neopazen in nepomemben gost. Nihče od mene ničesar ne pričakuje. Ni mi treba splezat te smeri. Vse kar si želim je to, da zarinem: sproščeno, elegantno kot znam in čisto do konca. Ja, navit boš, ja, pobiralo te bo in vseeno boš šel naprej, ker je to da greš naprej, ko si navit edino kar v resnici iščeš. To je edino kar prinaša zadoščenje - doživeti "tega-ne-zmorem" in vseeno iti naprej...

Nekaj globokih vdihov in napadem 6c od Mihe. Vem da je detajl na polovici, prečka iz enega kapnika daleč v desno na blokado na desno ramo. Že se hočem prijeti za komplet, a mi le klikne da to ni prav. Grem, v neznano! Uspe, čisto za las. In takrat mi končno klikne - zmorem! Od sedaj dalje je vse lažje. Sproščen, stopov je kar naenkrat več, šalce so ful dobre če lepo obračaš boke. Če kaj ni ok, samo stisni in pojdi višje - evo jo, šalco! Ponosno vpnem štant in presenetim še samega sebe.

S podobnim pristopom potem zlezem še ostale smeri ta dan - zelo zadovoljen, da sem se sposoben vseeno sestavit skupaj ko je potrebno. Pravzaprav sem se prav presenetil kako blizu padca sem bil v obeh 6c/+ smereh - a se je vedno našlo še nekaj atomov moči. Predvsem pa popoln fokus, to je neverjetno, v kako stanje me spravi težka smer. Nobenih zunanjih zvokov, vse misli v tukaj in zdaj. Najboljša oblika meditacije.

Ravno ko me izpije zadnja smer v sektor posije sonce in nas prežge. Še na hitro skok v morje, potem pa na kosilo - miha danes razvaja s tajsko kuhinjo :-) Dopust, oujea!

Note

Danes se je še enkrat izkazalo kako pomembno je temeljito ogrevanje - za smeri, kjer je karakter vzdržljivost me mora nujno pošteno naviti in potem dolga pavza. To da na prvo žogo zarinem v 6b+ z detajlom čisto na začetku se lahko zelo slabo konča. Navitost je še najmanjši problem, pazit je treba tudi na poškodbe... Jure, bolj temeljito in postopno ogrevanje!

Friday Oct 21, 2016 #

Tek 1:00:00 [3] 9.0 km (6:40 / km) +150m 6:09 / km

Noga mi trza in zadnja ura sončka me zvabi. Grem po oni poti, od plaže proti sektorju Monastery in še naprej. Najprej popolnoma polomljen, proti koncu pa že kar OK počutje. Se vidi da skoraj nič ne tećem zdanje čase...
Uživam, najdem eno ful seksi cerkvico, popolnoma bela z mornarsko modrimi polkni in zvoničkom... Nazaj že skoraj po temi.

Thursday Oct 20, 2016 #

Plezanje 1:00:00 [3]

Sektor Monastery.

Počutje zjutraj je sicer malo mlahavo a nič ne de, se bomo že aktivirali v plezališču... Sicer pa še vedno lahko delam 6bje za "kilometrino"... Dolg dostop, Miha s poskočnim tempom in jaz mu seveda sledim, saj mi ego ne pusti... Je pa zelo lepa panoramska potka, tako da drugo polovico bolj turistično.

6a+ - neka ok plata, a se potem zgodi nek jako čuden detajl kjer nočem pustit nohtov v skali, zato se pač potegnem za komplet. Razočaranje št.1. Nato gre Miha dat komplete v svoj 7c projekt. Naslednja smer je en 6b zraven. Stopam površno, navija me, slabo diham in čisto sem v "kaj mi-mi-je-tega-treba" stanju. Na sredini se usedem, po ponovnem pregledu nadaljujem. Razočaranje št.2 Na vrhu se še enkrat povsem brez potrebe potegnem za komplet. V nadaljuvanju pleasure climbing: 5c, 5b in 6a+, potem pa sonce zakuri in je res preveč. Domov. Ko prideva domov, samo ležim na kavču in se smilim sam sebi, tako sesut že nakj časa nisem bil...

Če bi vedel, da bo počutje takšno, bi že danes vzel rest day. Ga bova pa jutri. Tudi taki dnevi se morajo zgoditi - reality check, da se človek še vedno lahko iskreno veseli uspehov preteklih dni.

Objektivna opazka - plezalke so res že pošteno načete - to mi onemogoča natančno stopanje na ostre stope, kar mi kvari zaupanje v noge. Posledično plezam več na moč in si kvarim tehniko. Tri dni bomo že še zdržali a to je treba čimprej popravit.

Wednesday Oct 19, 2016 #

Plezanje 1:00:00 [3]

Plan je Ghost Kitchen, a je preveč ljudi in greva v sosednji The Cave.

Orea, 6b, (on sight)
Zizanie, 6b+ (on sight)
Red Monkey, 7a (grem probat, a nimam za burek, po kompletih čez)
White snake, 6a+ (prpa, primem za komplet)
Olympics 776 BC, 6b (on sight)

Danes oba bolj pesniško razpoložena - bolj debata kot plezanje :-)

Oni 7a mi je res težak - predvsem ker je treba res stopit nas nekaj majhnega in mastnega. In zaupat da bo držalo. Pa itak gibi v 30 stopinj previsu, kjer te napumpa na polno... Če bi naštudiral in prišel svež bi najbrž šlo, ma nimam niti približno volje pa še toliko lepših sektorjev in smeir je okoli...

Tuesday Oct 18, 2016 #

Plezanje 1:15:00 [3]

Sektor ProfitisAndreas. Severnik konkretno nažiga v sunkih, zato izbereva južno steno. Prve 3 smeri še v senci, potem pa sonce da te zakuri. Kratki rokavi in brez majice, v plezališču vetra praktično ni...

Democles is watching you, 6a+ (on sight)
Pame Roger Ext, 6c (on sight)
Prophet Andreas 7a, (on sight!)
Tsopanakos, 7a+ (padem na predzadnjem težkem gibu a ne grem ponavljat, je še dosti lepših smeri...)
Calliopi, 7a+ (že začetek neodločno, spodnji del ti popolnoma poreže prste, pa tudi kar lepo me pobira, zato nekajkrat počivam. Gibe naredim vse. Zgornji del se položi in zlezem brez težav)

Ful kul - sajtal 7a! To je prvi 7a ki ga sajtam v lajfu! :-) Še boljše je to, da se ni zdelo prav nič znanstvena fantastika, kar še dodatno potrdim v naslednji smeri. Še je treba napasti kak 7a on-sight! In kak lep 7a+ v drugem poskusu ali morda celo na sajt, ko se še malce bolj navadim... Uf, apetiti rastejo vsak dan, super!