Register | Login
Attackpoint - performance and training tools for orienteering athletes

Training Log Archive: zmrz-lee

Dostop in sestop.
8 AM

Hribi - plezanje (Zmaj - poskus) 1:00:00 [3] +150m

Z Žigatom se zmeniva za eno smer ki bo (meni) malo bolj na limitu: po ping-pong-anju predlogov oba zadovoljno pristanaeva na Zmaja - smer Iva Reye v Ojstrici. V soboto zvečer v logarsko prespat, zjutraj pa gasa gor. Prvi del je čažje, posamezni odseki II-III in poplezava v čevljih. Ko se Zmaj prvič odcepi od Ogrin-Omersa, narediva štant, se navežava in Žiga šiba po lažji, naloženi polici naprej. Za njim pa seveda jaz. Plezanje je lahko, največ II-III je pa nekaj razmajanih kosov skale - nič kar ne bi bil pogost pojav v slovenskih hribih. Naenkrat pogledam navzgor in ravno v tistem trenutku štrik oplazi razrahljan blok ki se mi zruši naravnost v obraz. Sranje. Ravnotežja ne izgubi, saj se vseskozi ok držim, me pa čisto napsihira ko zanem konkretno pljuvat kri in z jezikom čutim da nekaj zob ni več tam kjer bi morali biti... Sranje, sranje. Splezam malo višje do skalnega ušesa, naredim štant in povarujem Žigo da pride do mene. Rokave od majice imam še vse posvinjane od krvi, ki jo nehote pljuvam tudi po štrikih in opremi. Se pa strinjava da takole niam smisla nadaljevat. Ker sem malo pod stresom, želim dol upzajlat. Urediva sidrišče in s tremi spusti sva pod steno. Do takrat se kvavitev umiri in lahko ocenim škodo. K sreči je poškodovan le en zob (ga je preklalo na pol) in prebita ustnica. Sestopiva, kjer se poskušam izmikat pogladom mimoidočih na mojo majico. Ugenca, šivanje, domov. Šive imam za kka teden, zoabr bo pa povedal koliko bo dela z zobom. Upam, da čimmanj,

Ah, jebiga, pa tako sem se veselil te smeri... Ne vem če bi kaj naredil drugače, razen tega, da v tistem trenutku pač ne bi pogleal gor, tako da težko rečem da sem se iz tega kaj naučil. Morda mi razmislek še kaj pokaže v naslednjih dneh...

Friday Aug 25 #

10 AM

Kolo 6:00:00 [3] 140.0 km (2:34 / km) +1200m 2:28 / km

Z Domnom na Genialis piknik: Dolgi most - Umag. Sem mislil, da je cesta na morje bolj "dol", pa sva vseeno nabrala preko 1200 višincev (kot pravi Strava). Prevroče je za kolo, čeprav tega ne čustiš med vožnjo, ampak šele zvečer: kr konkretno dehidriran in opečen, pa čeprav sem se res trudil dovolj pit in se mazal s kremo. Vseeno fajn izkušnja, le ob naslednji izvedbi bo treba it precej bolj zgodaj :-)

Thursday Aug 24 #

8 AM

Treking 20:00 [3] 3.0 km (6:40 / km) +130m 5:29 / km
shoes: Salomon Speedcross 4.0

Jutranje klopce. Probam novo direktno opt ki je manj blatna. Fajn počutje, očan v noge, ni mi težko zarinit v klanec, tdi na tešče ne...

Tuesday Aug 22 #

6 AM

Treking (Planica) 30:00 [3] 4.0 km (7:30 / km) +300m 5:27 / km
shoes: Salomon Speedcross 4.0

Domen me naheca da grem probat z njim in še nekaj boysi na trening za Planica 400 :-) Ob 5.00 iz Vodic da smo ob 6.15 v Planici. so me temperature presenetile: zunaj 6 stopinj jaz pa v kratkih hlačkah :-). Hvalabogu za pulover, klanec in sonček (v tem vrstnem redu) ki so zadeve hitro postavilna svoje mesto. Prvič lagano do vrha, drugič mna polno do odskočne deske (4'30''), potem pa 5 x 1/3 odskočne deske. To ej zgledalo tako da smo Domen, Jaka in jaz tekmovali v štafetah proti Martinu in Majku. Mater, kok te to zabije, to je pa noro. Po peti ponovitvi komaj hodim dol... :-) Zanimiv hec, je pa tole z vidika časa precej potratno... 5h za efektivno 30min teka...
5 PM

Plezanje (Verd) 1:00:00 [3] +100m

Verd, Ana. Malo sem zaspan, bogi in len, pa vseeno: akcija!
Danes moram bit jaz gentleman in napeljat smeri. Ogrevaln Sexi blue jeans, se userjem pod vrhjom one desne. Potem komaj zategnem Kuštrasto, potem pa prvič po kompletih Čenčo. V drugo pa uspe, juhej, ful zadovoljen! Je kr mal depresivno oz navdihujoče gledat Redelonghijeva in Pavlovičeva kako se sprehajata po smereh... Bo treba še nekajkrat priti, preden bom tudi jaz tako...

Monday Aug 21 #

8 PM

Vaje za moč 20:00 [3]

Neki poskusi vaj za moč :-)