Register | Login
Attackpoint - performance and training tools for orienteering athletes

Training Log Archive: matic blaz

ThFrSaSuMoTuWe

Wednesday Feb 24, 2016 #

5 PM

Warm up 20:00 [3] 1.9 km (10:32 / km)
ahr:185 max:152 slept:9.0 shoes: Inov8 X-talon 212-2

Tek do cilja, tam odložim vodo, do štarta, raztezne vaje, kratka atletska abeceda, stopnjevanja.

Orienteering 16:42 [4] 1.97 km (8:29 / km) +50m 7:31 / km
ahr:180 max:199 shoes: Inov8 X-talon 212-2

T2 (O-intervals)
Sled:

Trening intervalov. Šlo je OK samo nevem zakaj na sledi vse zgleda tako počasi, meni se je ponekod precej hitreje :). Kakšna nesigurnost v krogcu, splohk na objektih kjer še nikoli ampak res nikoli nisem bil.

Med prvim in drugim intervalom pavza 3 minute (ker je bilo vmes podrto in sem kar precej časa rabil da sem prišel na start), med drugim in tretjim pa 2 minuti.

Cool down 20:00 [2] 1.8 km (11:07 / km)
shoes: Inov8 X-talon 212-2

Na koncu še malo teka po gozdu in raztezne vaje, ter tek do doma.

Tuesday Feb 23, 2016 #

6 PM

Night orienteering 30:52 [3] 4.0 km (7:43 / km) +90m 6:56 / km
slept:8.0 shoes: Inov8 X-talon 212-2

T1
Sled:

Evo pa se začenja obdobje orientacije :)
Šel sem na trening ob 18:00 ko se je ravno znočilo. Trening je bil super brez večjih napak. Kakšna nesigurnost v krogcu drugače pa OK. Plan je bil da izvedem nek trening v intenzivnosti 2 ampak sem se še kar OK pučutil in sem stisnil kak klanček več :)

GPS sledi pa nimam. Nevem zakaj ampak na uri ko pogledam zgodovino mi vse piše OK, ko pa izberem datoteko na Quickrouth-u pa dobim 2 minutni fajl. Nevem kaj je to narobe :(

Monday Feb 22, 2016 #

Note

Kar se tiče trening kampa je bilo res super. Sončno vreme, primerne temperature, super tereni, ...

Zaključki:
- glede tehničnega smisla mi dela težave predvsem samo preverjanje kompasa, ko zapustim kontrolo ga lepo pogledam in potem še kdaj vmes ampak preprosto premalokrat, splohk ko se bližam kontroli. Druga stvar je da premalokrat upočasnim pred kontrolo, tudi zaradi tega kar nekaj napak. Tretja stvar je da se včasih ne ustavim ko nevem točno kje sem ampak si rečem da bom ustrajal in mogoče prišel na kontrolo.Kar se tiče dobrih plati pa se mi zdi da že zelo kmalu naredim osnovni plan za celo progo in potem imam še med etapo čas si naslednje etape še bolje pogledam in opazim tudi še kako drugo izbiro poti, ki je mogoče celo boljša a načeloma med etapo ne spreminjam plana. Tudi zapuščanje kontrol ni tako slabo kar se tiče izbir poti pa tudi niso slabe razen če jih nisem namerno izbral :)

- glede fizičnega smisla pa je stvar jasna. Po treh tednih ležanja nisem sposoben odteči recimo neke povprečne tekme. V klance negre nikamor, precej hitro se izmučim in mi pade motivacija. Na spustih sem se počutil kot EPP, na ravnini pa ni bilo nič drugače. Tako da upam da bom v naslednjih tednih počasi pridobival.

Drugače pa super priprava na tekme, ki prihajajo v marcu.

Note
slept:8.5 (rest day)

Danes počitek. Sicer smo v šoli imeli pilates ki v resnici ni kar tako, precej delajo trebušne mišice in stabilizatorji :)

Sunday Feb 21, 2016 #

7 AM

BBA 10:00 [1]
slept:8.0 shoes: Asic gel FujiTrainer 3 G-TX

Danes samo malo teka.
10 AM

Warm up 30:00 [2] 2.8 km (10:43 / km)

Ogrevanje pred ZL
Najprej sem šel mal pogledat v gozd na trening. Po prvih 2 KT me je vse minilo. Potem samo še po cesti do starta tam malo razteznih vaj in še nekaj teka.
11 AM

Orienteering 51:30 [5] *** 6.8 km (7:34 / km)
spiked:9/10c shoes: Inov8 X-talon 212-2

ZL18
Sled:

Zaradi treninga precej demotiviran pa še utrujen sem bil od TK-ja.
Štartam precej počasi in na KT1 me že skoraj ujel Peter. Potem na KT2 izberem vzhodno pot in ko sem pred kontrolo iz gozda priteče Peter tako da to pomojem niti ni bil slab routhchoice. Potem na KT3 me nekje na pobočju prehiti Peter in se zmedem ko prideveva do neke dolinice potem sem ugotovil da je to ta dolina zraven črte tam mi pobegne. Pridem na KT3 in ko jo zapuščam vidim Žana, ki je štartal kan nekaj pred mano in se malo začudim kaj on dela tukaj. Potem KT4 OK (tam mi obadva pobegneta na ene 50-100m). Na KT5 vmes izberem svojo izbiro in se še kar držim poti medtem ko onadva malo sekata. Na KT6 se vlečem ker sem že precej utrujen. Na KT7 izberem drug routhchoice kot onadva (po levi strani hriba) pridem do vrtače pred cesto ki je moja napadna točka potem pa tema. Nič več mi ni jasno, nič ne štima vrtače so kar nekje. Potem še malo bolj zalutam in vidim Mojco, Žana in Petra kako tečejo mimo mene. Potem grem v smeri kjer so oni prišli in spet ni KT nikjer, končno se najdem pri zahodni vrtači od KT in potem le pridem do KT (napaka 3 minute). Potem na KT8 izgubim vso voljo ko pridem do gozda mi da vsaj malo motivacije prejep razgled za mano :) in lepo pridem do KT po planu (namerno sem ciljav levo), KT9 lepo in na cilj tudi OK.

Napake so bile največja na KT4, drugače pa sem se na odprtem počutil popolnoma brez moči, splohk ko je zapihal veter nisem mogel nikamor, ampak mislim da na odprti del še pridem :)

Rezultati: http://www.orientacijska-zveza.si/index.php?id=43&...
3Drerun: http://3drerun.worldofo.com/2d/index.php?idmult%5B...
1 PM

Cool down 20:00 [1]
shoes: Inov8 X-talon 212-2

Z Simonom greva po tekmi pobrat KT od treninga.

Saturday Feb 20, 2016 #

7 AM

BBA 15:00 [2] 2.1 km (7:09 / km)
slept:8.5 shoes: Asic gel FujiTrainer 3 G-TX

Najprej tek (5:00 min/km), potem še raztezne vaje.
11 AM

Warm up 15:00 [2] 1.2 km (12:30 / km)
shoes: Inov8 X-talon 212-2

Ogrevanje je bilo bolj tako tako. Najprej tek do starta tam še nekaj razteznih vaj in nekaj poskokov.

Orienteering 48:56 [4] 5.5 km (8:54 / km)

TK3 - T3 (semafor)
Sled:

Po mojem mnenju najbolši kraški teren v Sloveniji :)
Na KT1 začnem lepo potem pridem pred dve vrtače mogel bi izi na zahod po planu a nisem pogledal kompasa in sem šel na S tako da se najdem na cesti ampak OK ni tako velika napaka :). KT2 lepo tam ujamem Žana zato na poti na KT3 počakam da gre naprej (2:30) potem KT3 OK, KT4 malo nezbran in grem spet po napačni strani vrtače pridem na cesto zavijem desno tam je bila isto pot ki je bila precej podobna kot tista po kateri bi moral ampak šele pri tretji vrtači ugotovim da sem narobe :). Potem na KT4 spet srečam Žana in počaka da gre naprej (2:00). Potem do KT6 OK tam pa me čisto pobere. Nič več ne morem zato naprej hodim do KT8 tam se odločim da bom malo posekal ker nima smisla. Drugač pa do KT6 sem res užival tud takrat ko sem se izbubil :)
12 PM

Orienteering 15:00 [1] 1.3 km (11:32 / km)

TK3 - T4 (spomin)
Vseeno če nebi napisal kot trening. Bolj kot ne trimčkanje in hoja. Etape pa so bile precej preproste. Preveč sem bil zmatran za kaj več.
4 PM

Orienteering 1:30:00 [1]
shoes: Asic gel FujiTrainer 3 G-TX

TK3 - T5
Sicer nisem imel ure tako da nevem točnih podatkov o treningu.
Z Žanom sva šla bolj v lagano do KT4 tam srečava še Marka in Simona. Odločili smo se za uživancijski trening :). Najprej smo šli v najbližji brezen metat kamne in smo skoraj ubili sovo :). Potem smo probavali izbiro poti do KT6 kar hitro. Iz KT7 smo šli čisto na jug karte na travnike gledat sončni zahod potem nam je malo postalo dolgčas in smo šli na lovsko opazovalnico od tam naprej po južni cesti na hrib kjer so bile zadnje kontrole. Tam smo našli brezno in spet metali kamne :), Nato smo še uživali v vijolčasto-roznem pogledu na nanos in se počasi vračali na KT20, še KT19 v obratni smeri in v cilj. Zakon trening :D

Friday Feb 19, 2016 #

11 AM

Warm up 25:00 [2] 1.1 km (22:44 / km)
shoes: Inov8 X-talon 212-2

Nekaj teka, raztezne vaje in atletska abeceda.

Orienteering 1:01:41 [2] 4.3 km (14:21 / km)

TK3 - T1 (napadne točke)
Sled:

Uvajanje na kraške terene :). KT1 lepo po planu, KT2 lepo pridem do napadne točke a me odnese preveč desno in se najdem na poti. Potem do KT6 OK (nekje kakšna napaka v krogcu). KT7 pridem na neurisan skok pred KT za tem je bil še eden in tako naprej. Tako da sem se vrnil in ene 3-krat napadel KT preden sem ugotovil da je še 30m naprej kamen za katerim je KT. Potem pa do konca brez večjih napak samo bolj počasi.
4 PM

Warm up 15:00 [2]
shoes: Inov8 X-talon 212-2

Orienteering 1:11:33 [2] 7.6 km (9:25 / km)

TK3 - T2
Sled:

Drugi trening štartam premalo ogret. Pred KT1 že ujamem Andreja a potem rabim kar nekaj časa da prilezem do kontrole. Ker je to trening izberem drug routhchoice (po dalnovodu) čeprav je bilo očitno da je izbira popoti krepko hitrejša. Na KT2 me dohiti Mark. Na KT3,4,5 OK. Tam ujamem Marka in greva potem skupaj na KT6, na KT7 sprobava routhchoice. Bil sem pred njim zato ga tam počakam, in na KT8 prideva skupaj, se zmeniva da bova probala še routhchoice ba KT9 ampak naredim napako in pridem na južno pot namesto na severno. Potem greva še malo pogledat ogromno lukno :). Potem do konca OK. Nekaj kontrl hitreje nekaj pa bolj počasi.

3Drerun: http://3drerun.worldofo.com/2d/index.php?idmult%5B...
7 PM

Power exercise 30:00 [3]

Še tri serije vaj za moč:
- Različni planki,
- Vaje za trebušne mišice,
- Počepi,...

Na koncu še raztezanje.
8 PM

Football 30:00 [1]

Ja OK Polaris nima za burek, naslednji dan je padla še elitna ekipa OK Azimut. Splohk ni konkurence :) Sicer pa še kar težko igrat v temi z tremi naglavnimi lučkami.

Thursday Feb 18, 2016 #

Note
(rest day)