Register | Login
Attackpoint - performance and training tools for orienteering athletes

Training Log Archive: matic blaz

» now
TuWeThFrSaSuMo

Monday Jul 4, 2016 #

Note

Zaključek:

Po mojem je za mano precej dober EYOC. Sedaj vem da sem lahko zraven najboljših. Naslednjo sezono je velik preskok v M18, tam so že živali, tako da bo treba za naslednjo sezono res dobro trenirat če bo hotel ostat zraven. Dejstvo je da tudi te najboljši niso nevem kako boljši ... recimo tale tip ki je sedaj zmagal dolge v M16 je bil lansko leto v Sloveniji na OOcup-u, prvi dan sem ga nabil za 3 minute tako da se da :). Tudi na sprintu nisem bil tako zadaj kot sem pričakoval a vseeno bodo moje najljubše discipline ostale v gozdu :)

Sedaj nekaj počitka potem pa sezona tekmovanj in priprave na SEEOC :)
7 AM

BBA 25:00 [2]
shoes: Asic gel FujiTrainer 3 G-TX

Zjutraj ob pol sedmih nas je Jošt vrgel iz pojstelje da smo šli tečt ... začeli smo ob sedmih :). Po tem ko smo še ob pol enih zunaj nabijalo fuzbal sem komaj vstal. Šli smo ob avtocesti ven oz Brna, se nekje ustavimo, naredimo raztezne vaje in v malo hitrejšem tempu nazaj.
8 AM

Note
(rest day)

Potem pa še 6 ur vožnje do doma :)

Sunday Jul 3, 2016 #

8 AM

shoes: Asic gel FujiTrainer 3 G-TX

Najprej 15 minut teka, raztezne vaje, še nekaj teka in atletska abeceda, potem se ulije ravno preden startam. Še intenzivnejši del ogrevanja pred startom.

Orienteering race 11:17 [5] 2.5 km (4:31 / km) +50m 4:06 / km

EYOC 2016 - Sprint distance

Karta=

Ko nas peljejo v karanteno poznam vse okoli sebe, v glavi razmišljam kako zgleda drugače kot prego GSW .. praktično isto je bilo. Točno sem vedel kje na karti smo in predvideval kje bo potekala proga.

KT1 bolj kot ne po spominu, do startne kontrole sem pogledal kje je in šel na pamet, vmes pa naštidiral večino proge do konca. Imel sem pa 24s slabši čas od prvega?
KT2 izberem levo varianto ki je bila najboljša, tudi tukaj nimam težav saj vem kako izgleda ulica kjer moram zaviti noter.
KT3 spusti in potem po višini do KT
KT4 se odločim za spodnjo varianto, mogoče ni bila najboljša zaradi stopnic čaprav meni niso povzročale pretiranih težav.
KT5, KT6, KT7, KT8, KT9 nič posebnega samo nažiganje (izgubljam 1-3s na etapo).
KT10 bi bilo verjetno bolje iti po levi strani stavbe in potem posekati na cesto tako da tukaj izgubim par sekund.
KT11, KT12 brez težav.
Potem pa pride KT13. Vse se je začelo pri KT4 ko sem študiral za naprej in sem opazil na robu krogca pri KT14 na vrhu stopnic debelo črno črto?? tukaj mi ni bilo nič jasno, ne more biti neprehoden zid na vrhu stopnic?, tudi ko sem risal karto je bilo tam vse kul, tako da sem cel čas razmišljal samo o tem, KT13 pa sem med tem kar izpustil oz. kot bi rekel TGIF " I was just one step ahed".
KT14 grem po desni varianti in grem vseeno pogledat če se da prtiti po stopnicah tako da naredim napako tako kot večina ostalih.
KT15 ni bilo težav.
KT16 nisem 100% če sem izbral najboljšo izbiro.

Ko sem prišel v cilj sem bil malo jezen sam nase ker sem šel pogledat če je tam vseeno prehodno. Ko sem prišel so rekli da sem trenutno šesti. Na splošno sem bil vesel z svojo tekmo, ko sem videl vmesne časem sem ugotovil da nisem bil na KT13 in da sem samo tekel mimo nje .. zanimivo to se mi še ni zgodilo :)

Po tekmi smo se malo pogovarjali z ostalimi. Tudi Dominik in Pia sta narisala karto tako kot 50% ostalih tekmovalcev. Baje so bile neke tretje osebe 2 meseca nazaj v mestu in so risalo karto. Tako se to danes dela, nihče te ne vidi, mesto pa poznaš na pamet če le imaš malo preveč časa in denarja.

Vsekakor mi še kar ni jasno kako niso želeli povedat na TLM-ju za ograje. Na splošno sta bila oba sestanka bolj kot ne katastrofa .. tip ni imel pojma, ljudje pa sprašujejo najbolj glupa vprašanja ki se jih splohk ne moreš izmislit (tipa je zanimalo če bo iz karantene našel start? :)).

Skratka z nastopom na sprintu sem bil precej zadovoljen, škoda za mp a vseeno sem videl da sem tudi na sprintu lahko zraven.

Še karta ki sem jo narisal=

Karta ki so jo narisali danci=

Rezultati: http://eyoc2016.pl/images/files/Sprint_official.pd...
Vmesni časi: http://eyoc2016.pl/images/files/Sprint_splits.pdf

Saturday Jul 2, 2016 #

9 AM

shoes: VJ Bold 2016

Najprej 15 minut teka na warm up karti, raztezne vaje, pogledam start, še malo razteznih vaj, atletska abeceda, in intenzivnejši del ogravanja.

Orienteering race 57:00 [5] 6.1 km (9:21 / km) +340m 7:18 / km
shoes: VJ Bold 2016

EYOC 2016 - Relay (Mark - Matic - Žan)

Karta=

Startam bolj nekje v ozadnju, proga je bila res brutalna, to se je videlo že pri Marku ki je sestu prišel "arena passage", prvi so šli pod 44 minut :O, kar je vseeno 10 minut počasneje od predvidenega časa (na koncu je to zneslo 30 minut na štafeto), tako da sem startal zares počasi

KT1 spusti po zelenem, ujamem Romuna ki ni startal dosti pred mano, pridem na KT1 a sem bil res zelo počasen po tem zelenem, KT2 se trudim z prebijanjem čez zeleno, potem na KT3 spet pred sabo vidim Romuna a imava forking zato ga potem proti KT3 ne vidim.
KT4 ga ujamem in jo skupaj najdeva.
KT5 me prehiti na spustu,
KT6 mi je že ušel ko sva prišla v zeleno,
KT7 najprej shodim klanec potem tečem po cesti, in na spustu do KT, pred KT ga spet vidim kako prihaja po pobočju in pridem na KT pred njim.
KT8 me prehiti na spustu in jo perforira malo pred mano.
KT9 mi uide, ko pridem v gozd ga spet srečam kako je izgubljen, me vpraša kje sva in mu pvem, imava forking tako da ga potem tam naprej nisem več videl.
KT10 skočim iz grape in potem v mukah odtečem brutalni klanec, in potem po travniku na KT za gedalce.
KT11 po koridorju končno pridem do kapljice vode, potem se je začel ta odvečni del, pridem do KT lepo, a sem se že naveličal prečkanja teh grap
KT12 pridem na dno grape, potem skoraj nisem mogel pridet ven, bila je res navpična, potem mi rata po višini pridet ven, srečam Geroga kako gre na KT15?, se povzpnem na KT.
KT13 spet to nepotrebno prečkanje grape in nova muka v klanec, zadnji del se prisilim in tečem
KT14 končno ena bolj normalna da sem jo lahko celo odtekel.
KT15 spet prečkanje grape in potem še en klanec.
KT16 samo še garanje v klanec.

Skratka ni bilo nobene večje napake, samo garanje v klanec kar pa danes po včerajnšnem longu nisem bil sposoben. 2 dolgi progi v 2 dneh sta me sesule. Še dobro da smo vzeli deko in kremce da nas je Jošt spet zmasirov :)

Rezultat nič posebnega, danes smo imeli večinoma vsi iste težave. Mark in jaz sva šla brez večjih napak, Žan pa je naredil par manjših napakic. Tipi iz M18 so res živali, samo gledač kako tečejo mimo tebe.

Rezultati: http://eyoc2016.pl/images/relay_official.pdf

Friday Jul 1, 2016 #

shoes: VJ Bold 2016

Najprej 20 minut teka do pre-start area in nazaj, raztezne vaje, se preoblečem ... se mi že kar mudi zato pohitim do pre-start area, malo po warmup karti, potem še intenzivnejši del ogrevanja.
11 AM

Orienteering race 57:08 [5] 5.8 km (9:51 / km) +280m 7:56 / km

EYOC 2016 - Long distance

Splohk ne vem kje naj začnem :) Sedaj po EYOC-u precej mešani občutki glede tekme.

Karta=

V karantemi vemo kje bo start .. organizatorji so dovolili da s seboj prinesemo biltene ki so polni raznih informacij, v biltenu je bila karta tako da že vem kje bo KT1 in nimam težav. Vmes naštudiram veliko večino proge.
KT2 se odločim za levo varianto in nato še za desno mikro izbiro pred KT. Lepo po cesti, zavijem na križišču, zapustim cesto, pridem malo previsoko, tam zgubim par sekund ker se moram potem spuščati skozi zeleno.
KT3 lepo na cesto, zapustim ovinek pridem na naslednjo pot in potem lepo na KT.
KT4 grem po levi varianti, v zelenem se mi je zdelo kot da bi bile še neke nove ceste a se z tem nisem obramenjeval samo naprej do ceste in potem gor do velike poti in na KT. Tam ujamem latvijca ki je startal 4 minute pred mano, grem naprej po totalno zaraščeni grapi do ceste, tam se malo lovim na kateri cesti sem on gre naprej. Potem grem po cesti do vodne postaje, se polijem in ga spet vidim kako teče po hribi navzdol, grem za njim, zapustiva cesto že precej kmalu (moj plan je bil še malo naprej potem posekam spodaj se ulovim na cestico in nato na KT), narediva nekaj ve višine, ko prideva v dolino njemu ni jasno kje je, gre po dolini navzgor jaz vem da sva previsoko grem dol in najdem KT. Tukaj je prva večja napaka na tekmi, izgubim 2 minute (skoraj 3 v primerjavi z najbolšimi) ker izberem slabo izbiro. Tukaj je bila sigurno najboljša desna ki gre po belem gozdu ali celo ta kjer je šel zmagovalec čisto okoli po poti.
KT6 se poženem v klanec, me vidi ko zapustim KT in jo tudi on perforira, grem po kompasu a padem eno dolino prevč desno, vidim latvijca kako gre po grapi levo, jaz nadaljujem in pridem ven na vhru pri robu močvirja, mi je jasno da pridem preveč desno in popravim in mu pokažem kje je KT ... tukaj izgubim 1 minuto (1:20 v primerjavi z najboljšimi).
KT7 izbereva različni izbiri, jaz izberem boljšo in hitrejšo po levi strani in po belem gozdu.
KT8 pa najbolj pogubna etapa na tekmi :(. V planu imam da prečkam zeleno dolino in se potem po cestah prebijam proti glavni cesti in nato proti KT .. ko vidim zeleno proti dolini se ustrašim in izberem najslabšo možno izbiro ki obstaja! To po čisto levem robu karte, ko tečem po poti se mi res vse vleče, vmes nimam pojma kje sem, moj cilj je bil slediti največji cesti in na levo opaziti travnike to mu je tudi uspelo, potem mimo KT14 in KT9 na KT za gledalce. V glavnem tukaj izgubim pogubne 4 minute!!! (4:30 v primerjavi z najboljšimi), tako da mi na cesti vse skupaj malo pade dol, a se pred "arena passage" zberem in skoncentriram še na zanji del.
KT9 nimam problemov ker sem vedel približno kje je.
KT10 imam najbolši čas (po mojem listku), prečkam dolino in lepo v naslednjo do KT
KT11 še 4 večja napaka na tekmi, začel sem komplicirati, pridem na cesto, se jo držin, jo zapustim na križišči, me odnese v odprti del kjer je trnje, se najdem na cesti in potem proti KT, tam jo komaj najdem ker je postavljena sredi zelenega .. izgubil sem 1 minuto ker sem se vmes kar nekaj vstavljal namesto da bi samo tekel do ceste in potem na KT (1:20 za najboljšim).
KT12 lepo po cesti, prepoznam dolino in lepo na KT brez težav.
KT13 spet ujamem latvijca (bil je na KT9 ko sem jaz šel na KT8 in potem na "arena passage" .. on je izbral direktno varianto), samo naprej čez cesto po belem delu do stičišča dolin in naprej na KT (pustil sem ga za sabo že na KT in ga potem nisem več videl).
KT14 samo po cesti, malo posekam na KT.
KT15 samo po kompasu do roba ograje in proti KT100

Ko pridem v cilj sem bil res zelo jezen zaradi izbire na KT8 .. nisem mogel verjeti da sem bil 9 v cilju, na koncu so startali najboljši tako da sem mislil da ne bom med top 30, tako da so tudi ostali očitno delali velike napake.

No ne bom se zgovarjal na to kaj bi bilo če bi bilo .. to je orientacija ... treniraš zato da ne delaš napak :)

Z tekmo nisem ravno zadovoljen, ne zgodi se na vsaki tekmi da naredim toliko napak .. nekako mi ne rata sestaviti ene velike tekme brez napak, ampak upam da bodo to prinesle izkušnje?
Z samim rezultatom pa sem zelo zadovoljen, nisem si mislil da bom z tako tekmo prišel tako visoko.

To je prvo potrdilo da sem obrnjen na pravo pot, sedaj je treba še po tej poti naprej :)

Še karta ki sem jo prerisal v OCAD=

Ter karta zmagovalca v M16=

Rezultati: http://eyoc2016.pl/images/files/long_officialresul...
Vmesni časi: http://eyoc2016.pl/images/files/Long_spilts.pdf

Thursday Jun 30, 2016 #

BBA 35:00 [2]
shoes: Asic gel FujiTrainer 3 G-TX

Najprej nekaj teka po mestu .. par krogov na robu embargota. Največja atrakcija so bile hladilne naprave sredi mesta :) ... potem nazaj do hostla, raztezne vaje, potem še 4X stopnjevanja cca. 60m
3 PM

Orienteering 1:30:00 [2] 7.4 km (12:10 / km)
shoes: Inov8 X-talon 212-2

EYOC 2016 - Model Event
pride

Najprej tek proti vrhu karte. Potem smo šli malo po svoje na KT63 .. tam naj bi se dobili .. potem smo šli pa vsi malo po svoje. Preveriv vse ključne detajle .. na KT51 se srečava z Markom, potem greva še skupaj malo po karti.

Drugače pa karta ni ravno štimala .. bilo je ogromno novih cest .. vegetacija tudi nejasna .. so pa na TLM-ju povedali da je ta karta bila narisana lansko jesen in da bo jutri vse točno :)

Definicija :))

In še najlepši del gozda=
8 PM

Note

Vrhunec dneva je bila masaža Jošta :)